Majowe Karpie.. Prosze O Pomoc

Majowe Karpie.. Prosze O Pomoc
witam mam zamiar wybrac sie na karpie w maju.. jeziorko o wielkosci 7ha i glebokosci 9m... miejsce ktore wybralem ma glebokosc 2metrow i jest w zatoczce|(w tamtym roku widizalkem tam wygrzewajce sie karpie|) z teog co wiem malo osob zlowilo tam karpia poniewaz kazdy nastawial sie na lina.. ja tez0 jestem poczatkujacy i nie nastawiam sie od razu na jakies wielkie karpie na poczatrek zachwyca mnie te mniejsze.. tylko teraz czym necic|? zamierzam necic na karpia,amura i lina|(poniewaz jesli nie zlowie zadnego karpia to chociaz linka polowie|) wiec jaka zanete skomponowac na te 3 gatunki|? ja myslalem nad 2 tygodniowym neceniu |:

kukurydza - 3-5kg dziennie
konopia - 2kg dziennie
pellet- z 1 kg dziennie
do tego|:

IMPACT ACTIVATOR Pro Carp TANDEM BAITS
GRANULAT CARP PELLETS FISHMEAL
DRAGON Atraktor SPEZI Lin-Kara¶ 125m
IMPACT BOSTER TRUSKAWKA TANDEM BAITS
\ Impact Booster - Ryba Koncentrat 300m

prosze mi powiedziec z ktorych atraktorow zrezygnowac, ktore zamienic na inny smak itd.|? i co do tego dodac|? oprocz kulek bo na nie nie chcem lowic.

zamierzam lowic na kukurydze z puszki |(poniewaz zawsze moge wyciagnac tam lina jesli bedzie brak bran karpia|) tylko zastanawiam sie w jakich smakach j± dipowac|? bede lowil na dwie wedki.. z kładki zamaskowanej w trzcinach..czas lowienia to jakies 3 dni..wybieram sie pod namiot|

dipy ktyre chcialem wybrac|(aby polowic karpia,lina i amura|)

dip
-Impact Dip - W±troba & Scopex 90ml
, Krewetka&Ryba ,
truskawka

jedna wedke planowalem zarzucic na kukurydze wymoczona w dipie krewetka|%ryba
a druga wymoczona w dipie truskawka
co o tym myslicie|?

ryby ktore najbardziej mnie interesuja to amur i karp.. wiec prosze o podanie zanety i przynety najlepiej skomponowanych pod te gatunki oraz pod lina.

prosze o szybka odpowiedz bo juz zamierzam zakupywac wszystkie produkty


Truskawka jest dobrym zapachem na karpia, mi sie zawsze sprawdzala, pozdro
Z tego co widze ile masz zanęty itp to zamiast po 2 tygodniowym nęcenieniu wybrałbym się po 3 dniu.Z tego nawet powodu ze nie jest to zbyt wielki zbiornik.Uważam jeszcze że jeżeli masz zamiar nęcić wszystkim tym co piszesz to nawet jeżeli wybrałbym połowe produktow a nawet 1/3 z tego to przy tak dlugim nęceniu jak piszesz czyli do 2 tygodni to na pewno co¶ podejdzie.Nie rezygnuj napewno z pelletu,kukurydzy i konopii a dipy?Truskawa jest uważam dobra na kazdy zbiornik wiec napewno jej użyj a jak z reszt±?Użyjesz a sie przekonasz jakie wyniki, napewno weĽ sobie jaki¶ zapaszek na za¶ jeżeli po 2 dobach nie bedziesz miał brania będziesz miał alternatywe na 3 dobe,z truskawy bym nie rezygnował.
i jeżeli będziesz nęcił kukurydza pastewna gotowan± to na haczyk też j± zakładaj bo rybki do niej sie przyzwyczaj± ale z t± z puszki też spróbuj

tzn ja bym tak zrobił ale mogę się mylić...


i leszcz się czepi i się nie odczepi
a dzie dostane pellet truskawkowy lub o zapacu ryby?
na allero kilka znalazlem ale sa to rozpuszczalne w wodzie(takie tez sie przydadza) ale widizalem tez ze nie ktorzy lowili na pellet.. zakladali na aczyk i sie nie rozpuszczal..
jak masz zamiar nęcić i sypać 1 kg pelletu dziennie to masz chyba duzo kapuchy ja proponowal bym ci polapaćc na kulki proteinowe

tu masz przykładowy przepis niedrogi !!!! :]
0,5 kg m±ki pszennej
0,5 kg m±ki kukurydzianej
0,5 kg mleka w proszku
0,25 kg cukru {moze być puder}
5-6 jajek
dwie łyżki stołowe miodu lipowego
fiolka olejku anyżowego
barwnik żółty
Chyba na jak taki mały zbiornik to trochę za Dużo by¶ tego narzucał:D, jak po 2tyg chcesz zacz±ć łapać, to radzę codziennie 0,5kg pelletu(bo on przecież się rozpuszcza, uwalniaj±c zapach:D, a jak by było go więcej ryby mogły by to Ľle odczuć:D), konopie to raczej nie na Karpia(chociaż to wszystkożerne ryby:D) i od 1kg-1,5kg kukurydzy, to powinno wystarczyć żeby przyzwyczaić karpie:D,

A i jeszcze musisz dbać żeby ci kto¶ po tyg miejsca nie podsiadł:D
jak jeszcze chcesz co¶ wiedzieć to pytaj :]

tak naprawde konopie s± skuteczne na kr±pie ale karpie chętnie wszamaj± i konopie nie zapominajmy też że konopie przyspieszaj± trawienie
A i jeszcze jedno, takim nęceniem to na Lina nie licz:D, one maj± swoje rewiry i jedynie jak im rzucisz zanętę w ich drogę(któr± dziennie przebywaj± tak± sam±, to się skusz±:D)
W ogóle to na lina nie powinno się rzucać do wody dużo zanęty:D pozdrawiam.

Ale karp i amur to jak najbardziej:D.

I nie mieszaj za dużo różnych zanęt i smaków bo ryby zgupiej± i nie będ± brać w ogóle tylko pływać tak jakby zbakane:D(chyba że chcesz ryb± umilić żywota:D)

jak chcial by¶ polapać lina to nęci sie kartoflami z otrębami i posiekanymi rosówkami lub dendroben±

I nie mieszaj za dużo różnych zanęt i smaków bo ryby zgupiej± i nie będ± brać w ogóle tylko pływać tak jakby zbakane:D(chyba że chcesz ryb± umilić żywota:D)

Kolego co Ty bredzisz... Spokojnie można necic karpia kilkoma zapachami w niczym to nie przeszkadza. A propo konopi to blednie stwierdziles ze to nie za bardzo na karpia bo to podstawowy skladnik mieszanek do jego necenia.
Powered by wordpress | Theme: simpletex | © narutoteam